Mick Kramer Project

Egy blog zenéről, filmekről, könyvekről, játékokról és néhány saját projektről. mkproject@indamail.hu

Arckönyv

Falfirka

xfire

Legfrissebb hozzászólások

  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:45) A Modern Warfare története
  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:41) A Modern Warfare története
  • Mick Kramer: @DrNO: Nem, azt még nem láttam. :) (2014.02.03. 20:26) Millennium Trilógia
  • DrNO: Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedi... (2014.02.03. 20:02) Egy régi rajongó...
  • DrNO: Pletyka szerint a negyedik rész kézirata az özvegynél megvan. Szerintem a könyvek jobbak, mint a f... (2014.02.03. 19:20) Millennium Trilógia
  • Utolsó 20

Felmérés és egy filmkritikácska

2011.05.28. 21:27 Mick Kramer

A bejegyzés címével ellentétben fordítok a sorrenden, először a beígért filmkritikáról szeretnék szólni. Délután megnézte (néha inkább csak hallgattam) a Slame's Lot - A gonosz háza című filmet. Egy filmkritikát ígértem, de most valahogy nem kapott el az ihlet.

A 2004-es változatról írt bejegyzésemben azt hiszem minden benne volt. Erről a verzióról nem tudnék olyan kimerítően írni, mert nagyrészt csak saját magam ismételném. Nagyjából ugyan azok mondhatók el róla, mint a korábbi alanyról. Röviden összefoglalva nem tartom rossz filmnek, meglátszik rajta a kora de ez néha kifejezetten jót tesz neki. Azért akadnak benne bugyutaságok. Például mikor a nővérke felsikolt és elejti a gyógyszeres tálcát, mert egy halottat talál az egyik ágyban. Aki kórházban dolgozik az lát embereket meghalni nem? Na mindegy...
Lehet hibát követtem el azzal, hogy először az új változatot néztem meg, mert ezt alig bírtam végigülni (hosszú az a 3 óra, még akkor is ha két részben jelent meg). Valószínűleg azért, mert rengeteg dolog volt benne, amit már láttam a múlthéten is.
Egyetlen dolog volt benne, amivel überelte fiatalabb testvérkéjét. A parafaktor. Ebben voltak olyan részek, amiknél kissé libabőrös volt a hátam (ezt a másikból hiányoltam is).
Mindent összevetve nem rossz film. King rajongóknak ajánlott.

 

Most pedig térjünk át a "Felmérés" részre.
Azt hiszem mostanra a freddyD okozta látogatódömping lecsendesedett, így már csak azok látogatnak az oldalra, akiket érdekelnek is az agymenéseim vagy az írásaim.
Arra lennék kíváncsi, hogy olvasóimat, azaz Titeket milyen típusú bejegyzések érdekelnek!
A személyes jellegűek (pl. a gitáros videóm, bwin-es bejegyzés) vagy a film- illetve könyvkritikák/ismertetők? Mit szerettek jobban? Mi érdekel titeket jobban?

A válaszokat/véleményeket ezen bejegyzés alá kérném komment formájában!
Fontos, hogy mindent úgy fogok csinálni, ahogy eddig, függetlenül attól, hogy mik lesznek a reakciók. Egyszerűen csak kíváncsi vagyok a véleményeitekre.

Előre is köszönöm!

 

Továbbá:
Az oldal május 26-án újabb látogatottsági rekordot ért el!
168 Látogató
177 Látogatás
274 Oldalletöltés

Ezt is köszönöm Nektek!

A bejegyzés trackback címe:

https://mkproject.blog.hu/api/trackback/id/tr392939685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

algi 2011.05.29. 07:51:37

Ne nézd a számokat! Sokkal lazább úgy blogolni. Akkor is, ha minden hátsó szándék nélkül figyelted a számokat. Pusztán annak az érzelmi hatása, hogy fel-, meg lemennek számok, befolyásolja azt, aki blogol.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2011.05.29. 14:29:12

@algi: A számok egyáltalán nem befolyásolják amit csinálok :) Akkor is ugyan úgy írtam a bejegyzéseket, mint mikor senki sem olvasta és akkor is mikor több mint százan olvasták naponta :)

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2011.05.29. 14:39:34

@algi: Egyébként válaszolnál a felmérésben feltett kérdésre? :) A Te véleményed is érdekel.

CsakNorrisz 2011.05.30. 12:42:19

A stílus miatt én speciel mindhármat szívesen olvasnék a közeljövőben, de a Nájn!-os baromságokat is szívesen veszem, feldobják a blogot. Pont ezért nézem rendszeresen a Blogolkodom-ot

tpeti97 2011.05.30. 13:45:05

Én is mindent szívesen olvasok de a legjobban a filmek érdekelnek.

algi 2011.05.30. 19:20:18

@Mick Kramer: Úgy értelmeztem a kérdésedet, hogy mit szeretnénk, min lenne nagyobb hangsúly a blogban, min kisebb hangsúly. A kommentemben erre igyekeztem válaszolni. Ha nem néznéd a számokat, az befolyásolná azokat a cikkeket is, amelyek nem a számokról szólnak.

Egyébként már másodjára írsz bejegyzést az olvasottsági adatokról, ráadásul úgy, hogy piros színnel kiemelve tálalod azokat. És azt akarod elhitetni, hogy úgy írod ezt a blogot, hogy semmilyen hatással nincsenek az érzéseidre, a gondolataidra ezek az adatok, és ha lennének, azt te észrevennéd, és ki tudnád zárni? Ne vedd rossz néven, ha ezt nem hiszem el, de nagyon kevesen képesek így elzárkózni a külvilágtól.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2011.05.31. 15:49:24

@algi: Ez a bejegyzés nem a számokról szól. És ahogy már mondtam nem befolyásolnak sem a számok, sem a vélemények abban, amit írok.

Idézem:
"Fontos, hogy mindent úgy fogok csinálni, ahogy eddig, függetlenül attól, hogy mik lesznek a reakciók. Egyszerűen csak kíváncsi vagyok a véleményeitekre."

Nem befolyásolnak a statisztikák. Ha sokan olvassák az oldalt annak csak örülni tudok, de semmiképp sem fogok például csak filmekkel foglalkozni azért, mert a többség a filmkritikákat szereti. Elvégre arról szól ez az oldal ami engem foglalkoztat.

Egyébként eddig 2 cikkben említettem meg az adatokat. A múltkorinál azért volt rá szükség, mert azokból bontottam ki egy kisebb "agymenést". Most pedig csak egyszerűen eszembe jutottak.
süti beállítások módosítása