Mick Kramer Project

Egy blog zenéről, filmekről, könyvekről, játékokról és néhány saját projektről. mkproject@indamail.hu

Arckönyv

Falfirka

xfire

Legfrissebb hozzászólások

  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:45) A Modern Warfare története
  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:41) A Modern Warfare története
  • Mick Kramer: @DrNO: Nem, azt még nem láttam. :) (2014.02.03. 20:26) Millennium Trilógia
  • DrNO: Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedi... (2014.02.03. 20:02) Egy régi rajongó...
  • DrNO: Pletyka szerint a negyedik rész kézirata az özvegynél megvan. Szerintem a könyvek jobbak, mint a f... (2014.02.03. 19:20) Millennium Trilógia
  • Utolsó 20

A videózás alapjai #2

2012.09.17. 06:35 Mick Kramer

A bejegyzés trackback címe:

https://mkproject.blog.hu/api/trackback/id/tr394781789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

filmkiller · http://rosszfilmekoldal.blog.hu/ 2012.09.21. 15:53:58

videjózás alapjai 2 rész :ddddddddddddd
ezt a sok programot amit itt bemutatsz már 10 éve ismerem mind és egy ovis is tudja kezelni őket Lol.
van egy jó progi ami az összest tudja amit te itt bemutattál, az a neve, hogy Pinnacle stuido 14, jah bocs elfelejtettem, hogy ehhez tudás is kell :ddd

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.09.21. 18:06:54

@filmkiller: Hogy teljesen őszinte legyek leszarom mit használ az ótvar "munkáid" elkészítéséhez.
Másrészt a videókat kezdőknek készítem, akik adott esetben még ezeket sem tudják használni, mer még csak most ismerkednek a videózással.

filmkiller · http://rosszfilmekoldal.blog.hu/ 2012.09.21. 19:03:54

nem tudsz fogalmazni
olvasd vissza amit írtál Lol.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.09.21. 23:03:45

@filmkiller: Lemaradt egy "sz" és egy "t", de úgy látom ezek nélkül is megértetted.
Viszont a mondatokat nagy betűvel kezdjük és a végére rakunk valamiféle mondatvégi írásjelet is, szóval ha kérhetem ne tarts nekem kiselőadást abból, hogy kell helyesen fogalmazni.
süti beállítások módosítása