Mick Kramer Project

Egy blog zenéről, filmekről, könyvekről, játékokról és néhány saját projektről. mkproject@indamail.hu

Arckönyv

Falfirka

xfire

Legfrissebb hozzászólások

  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:45) A Modern Warfare története
  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:41) A Modern Warfare története
  • Mick Kramer: @DrNO: Nem, azt még nem láttam. :) (2014.02.03. 20:26) Millennium Trilógia
  • DrNO: Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedi... (2014.02.03. 20:02) Egy régi rajongó...
  • DrNO: Pletyka szerint a negyedik rész kézirata az özvegynél megvan. Szerintem a könyvek jobbak, mint a f... (2014.02.03. 19:20) Millennium Trilógia
  • Utolsó 20

Kéccázas project vége

2012.05.09. 20:34 Mick Kramer

Még 2011. december 18-án (itt) bejelentettem, hogy elkezdem gyűjteni a 200 forintos érméket. Lefektettem mindenféle szabályokat, amiket néha sikerült betartani, néha nem. Előfordult, hogy egy 5 ezressel fizettem három péksütiért, aztán visszakaptam 10 darab 200 forintost. Ilyenkor jó eséllyel ment az összes dobozba, mert volt még nálam pénz, de volt mikor az egyik görbe esténken a kocsmában csupa 200 forintost adott vissza a csapos. Nyilván nem érhetett ezért véget az este, úgyhogy a seggére vertünk annak is. Azért amikor csak lehetett próbáltam betartani a szabályokat. 

Elvileg a gyűjtögetés egy évre szólt volna, de az utazás, amire elkezdtem gyűjtögetni más okok miatt biztosan nem fog összejönni, ezért úgy döntöttem beváltom az aprót és veszek egy új mobiltelefont. Nem így terveztem, de a mostani LG mobilom egyébként is megadta magát bő két és fél év után, úgyhogy muszáj lecserélni. Ez van. 

Természetesen a gyűjtögetéssel nem állok le! Mikor belevágtam nem gondoltam volna, hogy 5 (!!!) hónap alatt sikerült 24.400 Ft-ot összespórolnom! Ennyiből Matolcsy szerint akár két hétig is meg tudnék élni. ;)
Szóval, mivel jól működik a dolog, ezért nem dobom ki a dobozt. Elkezdem újra megtölteni és reménykedem, hogy most sikerül kivárni azt az egy évet. :)

 

kéccázas1.jpg

 

kéccázas2.jpg

 

kéccázas4.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mkproject.blog.hu/api/trackback/id/tr774499050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DrNO 2014.02.03. 19:05:26

Szép teljesítmény. Alapból külön rakom az aprópénzt, mert a pénztárcámat nem szeretem kitömve. Ilyet mégse értem el vele. A másik ok talán az általában bankkártyás fizetés lehet.
süti beállítások módosítása