Mick Kramer Project

Egy blog zenéről, filmekről, könyvekről, játékokról és néhány saját projektről. mkproject@indamail.hu

Arckönyv

Falfirka

xfire

Legfrissebb hozzászólások

  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:45) A Modern Warfare története
  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:41) A Modern Warfare története
  • Mick Kramer: @DrNO: Nem, azt még nem láttam. :) (2014.02.03. 20:26) Millennium Trilógia
  • DrNO: Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedi... (2014.02.03. 20:02) Egy régi rajongó...
  • DrNO: Pletyka szerint a negyedik rész kézirata az özvegynél megvan. Szerintem a könyvek jobbak, mint a f... (2014.02.03. 19:20) Millennium Trilógia
  • Utolsó 20

Kivétel erősíti...

2012.02.01. 22:34 Mick Kramer

Tegnap este a párommal megnéztük a Sherlock Holmes 2. - Árnyjáték című filmet. Több kritikát is olvastam már a filmről (csak Spoiler-menteset) és a legtöbb helyen azt írták, hogy nincs olyan jó mint az első rész. Szerintem meg de! A többség szerint itt is ugyan az a helyzet, mint általában: a második rész gyengébb, mint az első. Nem mondom, hogy klasszisokkal felülmúlja az egyébként remek első részt, de nekem valahogy jobban tetszett. Kritizálták, hogy régi poénokat lőnek el benne (pl. női ruhás férfi), de attól, hogy ezeket nem idén találták ki még passzoltak a képbe. Engem mindenképpen megnyert magának a film. A film vége sejtet egy harmadik részt, de ha jól tudom a Dr. Watsont alakító Jude Law nem kívánja többet megformázni ezt a szerepet. De ki tudja? Az azonban biztos, hogy ha lesz harmadik rész két néző biztos be fog rá ülni a miskolci mozikban.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mkproject.blog.hu/api/trackback/id/tr574046220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása