Mick Kramer Project

Egy blog zenéről, filmekről, könyvekről, játékokról és néhány saját projektről. mkproject@indamail.hu

Arckönyv

Falfirka

xfire

Legfrissebb hozzászólások

  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:45) A Modern Warfare története
  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:41) A Modern Warfare története
  • Mick Kramer: @DrNO: Nem, azt még nem láttam. :) (2014.02.03. 20:26) Millennium Trilógia
  • DrNO: Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedi... (2014.02.03. 20:02) Egy régi rajongó...
  • DrNO: Pletyka szerint a negyedik rész kézirata az özvegynél megvan. Szerintem a könyvek jobbak, mint a f... (2014.02.03. 19:20) Millennium Trilógia
  • Utolsó 20

Diósgyőr - Győri ETO

2011.09.25. 23:27 Mick Kramer

Javában zajlik az OTP Bank Liga így hát én is kilátogattam egy meccsre. Már 6. éve töltöm majdnem minden napom Miskolcon, de a DVTK stadionban még sosem szurkoltam végig egyetlen focimeccset sem. Egészen a mai napig :)

Az 5. helyen álló (pontosabban csak állt) Diósgyőr a tabella 2. helyezettjét, a Győri ETO-t fogadta. 18:00 után néhány perccel bevonultak a hazaiak és felzengett a Diósgyőr induló, amit 10 ezer (!!!) hazai szurkoló énekelt vagy inkább üvöltött. A közönség kitett magáért, ahogyan a csapat is. A vörösök két góllal döntötték el a mérkőzést. Egyet a 16. percben (Luque) egyet pedig a 60. percben (Seydi) lőve a vendégek hálójába. 

A győri szurkolók is képviseltették magukat, igaz nem voltak többen 30 főnél és egy erőtlen kísérletet leszámítva (le anyabaszó tirpákoztak minket:) nem lehetett hallani a hangjukat. 

A bíró ellenünk fújt, pontosabban nem ítélt meg sok olyan dolgot ,amit meg kellett volna. Az egyik drukker a hátam mögül le OKJ-s bírózta :) Ezt eddig még nem hallottam, de jó kis duma.

Az üvöltözést tekintve annyi szerencsém van, hogy klaviatúrát kell használnom és nem a hangszálaimat, mert azok jelenleg működésképtelenek. Ilyen egy jó focimeccs!


A videóra csak annyit reagálnék, hogy: SIKERÜLT :)


          







Update: ezt a videót most találtam

A bejegyzés trackback címe:

https://mkproject.blog.hu/api/trackback/id/tr73256622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása