Mick Kramer Project

Egy blog zenéről, filmekről, könyvekről, játékokról és néhány saját projektről. mkproject@indamail.hu

Arckönyv

Falfirka

xfire

Legfrissebb hozzászólások

  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:45) A Modern Warfare története
  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:41) A Modern Warfare története
  • Mick Kramer: @DrNO: Nem, azt még nem láttam. :) (2014.02.03. 20:26) Millennium Trilógia
  • DrNO: Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedi... (2014.02.03. 20:02) Egy régi rajongó...
  • DrNO: Pletyka szerint a negyedik rész kézirata az özvegynél megvan. Szerintem a könyvek jobbak, mint a f... (2014.02.03. 19:20) Millennium Trilógia
  • Utolsó 20

freddyD interjú

2012.02.16. 20:40 Mick Kramer

 Nemrég sikerült billentyűzet végre kapnom Magyarország talán legismertebb bloggerjét, freddyD-t. Perce pontosan ma egy éve jelent meg a www.rosszpcjatekok.blog.hu -n utolsó Clip Show-ja. Ebből az alkalomból tettem fel neki néhány kérdést az elmúlt egy évvel kapcsolatban.

 Egy éve jelentetted be, hogy bezárja kapuit a Rossz PC Játékok Sorozat. Miben változott meg azóta az életed?
Nagy megkönnyebbülés volt. Elég sok időm felszabadult, amit olyan dolgokra fordíthattam, amit annak idején elhanyagoltam, illetve belekezdhettem más (kevésbé időigényes) projektbe, amit szerettem volna kipróbálni. Ilyen például a Filmbarátok podcast. (Itt megtekinthető

Csaknem fél évvel a sorozat vége után, 2011 nyarán készítettetek egy Nyári Különkiadást LaLee-val. A közös munka nem hozta vissza a kedved újabb játékvideók készítéséhez?

Azóta készítettem még pár játékos videót, amely bár egyik sem volt olyan jellegű bemutató, mint amiket a RPCJS-ban csináltam, de ez is mutatja, hogy nem álltam le azóta teljesen ezzel. Sőt, készítettem 99 forintos DVD beszámolókat, amik stílusra olyanok, mint a RPCJS volt. Csak mint írtam, ezeket elkészíteni jóval egyszerűbb és gyorsabb. (99 Forintos DVD)

Csaknem négy évig készítettél bemutatókat. Ha visszagondolsz az elmúlt egy évre nem rossz érzés, hogy a RPCJ már nem része a  mindennapjaidnak?

Szép élmény volt és nem bántam meg, de őszintén szólva nem hiányzik. Nagy nyomás volt már a végére, pont akkor fejeztem be, amikor kellett. Ha ki szeretném élni a kreativitásomat, akkor még most is ki tudom, csak sokkal szabadabban, nyomás és elvárások nélkül. Csinálhatok olyan hülye videókat, amiket korábban nem tudtam volna, mert azt az időt a RPCJS-ra fordítottam volna, illetve nem illett volna a profilba.

Előfordult már olyan a befejezés óta, hogy elővettél egy korábban bemutatott játékot, hogy szórakozz/nosztalgiázz egy kicsit?

Bikini Karate Babes azóta is előkerült többször is. Az egy igazi sláger. A Mesterlövészt is biztosan előveszem még pár év múlva, illetve a Wanted Gunst is szeretném nyugdíjas koromig egyszer végigvinni.

Nagyon sok rossz játékot küldtek Neked a rajongóid, amiket nem feltétlen szerettek volna visszakapni. Maradt (ha igen, akkor mennyi?) bemutatásra váró rossz játék a nyakadon a sorozat befejezése után?

Maradt még egy pár. Sajnos még nálam van jó pár olyan játék is, amit már bemutattam és nem is tudom, hogy kérik-e vissza (bár nem panaszkodtak azóta). Az az igazság, hogy ezeket mind vissza szerettem volna küldeni már csomó ideje, de állandóan tologattam a témát, mert elég nagy meló újra kibogarászni, hogy ki is küldte őket. Szégyellem is magam ezért. A nyári különkiadásban bemutatott verekedős játékot speciel akkor kaptam egy személyes találka során, amikor már tudtam, hogy a Country Justice-szal vége lesz az egésznek, de nem akartam ezt ott mondani, szóval még így utólag becsempésztem valahogy.

Vannak szerinted olyan magyar játékbemutatósok, akikre még akkora ismertség is várhat mint rád?

Nehéz kérdés, mert már nem nagyon követem ezt a zsánert. Visor videóiba néha belenézek, de túl sokat tölt fel, úgyhogy nem bírom a tempóját :P Lalee elég jól csinálja, de szerintem már ő sem ér rá nagyon, mert alig tölt fel videókat. Múltkor készítettek nekem egy War Train végigjátszós videót, az a srác elég jó volt, remélem készít még videókat.

 

Ahogy azt még évekkel ezelőtt mondtad, nem Te találtad ki azt a kritikus játékbemutató stílust, ami végül magyar viszonylatban a védjegyeddé vált. Hatásodra rengetegen kezdtek játékokat bemutató videók készítésébe több-kevesebb sikerrel. Tanácsolnál esetleg valamit azoknak, akik mostanában kezdtek bemutatók készítésébe vagy akik a közeljövőben tervezik első videójuk elkészítését?

Mára már annyira elterjedt lett ez a dolog, hogy sok mindent nem nagyon lehet már elrontani, ha megnézem egy pár ilyen videót különböző emberektől. Hogy az ember valahogy kiemelkedjen a tömegből, ahhoz kell valami eredeti ötlet vagy stílus, amit azonban mindenki maga kell hogy kitaláljon. Ha valaki tényleg jól csinálja azt, amit csinál, akkor az esetek nagy részében megtalálja magának a közönséget. Sajnos tudnék erre ellenpéldákat is mondani, de általában igaz.

 

Ott volt a RPCJ és kistestvére a RosszPCJunior, indítottál már viccoldalt is, vezeted a saját személyesebb jellegű blogodat (www.blogolkodom.blog.hu), valamint a kedvenc zenekaroddal, a Limp Bizkit-tel foglalkozó blogot. Szó volt már arról is, hogy indítasz egy hagymás rostélyossal foglalkozó oldalt is. Tervezed még esetleg valamilyen más blog/honlap indítását?

A hagymás rostélyos csak egy hülye ötlet volt, nem tudom, hogy tényleg van-e ilyenre igény, hogy keressük az ország legjobb rostélyosát. A visszajelzés biztató volt, szóval lehet, hogy a legközelebbi fogyasztás és azt követő beszámoló után tényleg belefogok. Ezen kívül már lefoglaltam egy Filmbarátok blogoldalt is, de még lusta voltam nekiállni megszerkeszteni, talán abból is lesz majd hamarosan valami.

 

Köszönöm a válaszokat freddyD! Sok sikert kívánok a további projektjeidhez!

UI.: 2011. 02. 07.-én megjelent videódban azt mondtad 5 hónap és úgyis elfelejtenek...nem lett igazad! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mkproject.blog.hu/api/trackback/id/tr324079169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B Dániel · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2012.02.18. 01:08:15

"Vannak szerinted olyan magyar játékbemutatósok, akikre még akkora ismertség is várhat mint rád?"

itbarany ;)

nem fektet bele annyi időt, mint freddy, nem vág bele külsős jeleneteket, csak szimplán játszik, mégis hihetetlenül letudja kötni, és szórakoztatja az embert. Nagyon bírom a stílusát, ajánlom figyelmedbe.. :)
Ettől függetlenül nem hiszem, hogy valaki is képes lesz elérni azt, amit freddy-nek sikerült..

B Dániel · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2012.02.18. 01:10:24

mellesleg az interjú tetszett, örülök, hogy sikerült "billentyűzet végre" kapnod freddy-t. :)

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.02.18. 15:34:40

@danieL: Én is nagyon örülök, hogy válaszolt a kérdésekre. :) No meg persze annak is, hogy az interjúval megint látogatottsági rekordot döntött az oldal :D Mármint saját magával szemben :D
süti beállítások módosítása