Mick Kramer Project

Egy blog zenéről, filmekről, könyvekről, játékokról és néhány saját projektről. mkproject@indamail.hu

Arckönyv

Falfirka

xfire

Legfrissebb hozzászólások

  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:45) A Modern Warfare története
  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:41) A Modern Warfare története
  • Mick Kramer: @DrNO: Nem, azt még nem láttam. :) (2014.02.03. 20:26) Millennium Trilógia
  • DrNO: Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedi... (2014.02.03. 20:02) Egy régi rajongó...
  • DrNO: Pletyka szerint a negyedik rész kézirata az özvegynél megvan. Szerintem a könyvek jobbak, mint a f... (2014.02.03. 19:20) Millennium Trilógia
  • Utolsó 20

A legényanya

2012.05.12. 00:57 Mick Kramer

Ma botlottam ebbe a magyar vígjátékba, amit Garas Dezső rendezett még 1989-ben, Van egy falu, ahol a dolgok megkönnyítése végett mindenkit Bélának hívnak, ám minden megkavarodik, amikor az egyik újszülöttet az anyja (Pogány Judit) Józsinak kereszteli. A dolgok már csak kuszábbak lesznek, ugyanis ez a Józsi teherbe esik. A legényanya egy abszurd, de ebből adódóan szórakoztató film a rendszerváltás korából. Alapvetően vicces, ám mégis olyan az egész, mint egy 80 perces népmese. Sajnos messze nem tökéletes az alkotás. Bőven az egyik legjobb magyar vígjáték amit eddig láttam, de vannak benne szép számmal egyáltalán nem tetsző részek. Igazából az utolsó 5-10 perc (lényegében a befejezés) teljesen érthetetlen volt számomra. Viszont volt a filmnek mondanivalója, amit Józsi édesanyja foglal össze szintén a film vége felé a parlament épületében térdepelve.  

Jó film A legényanya, de sok-sok türelemre is szükség van hozzá.

A bejegyzés trackback címe:

https://mkproject.blog.hu/api/trackback/id/tr434503442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DrNO 2014.02.03. 19:02:48

Kár, hogy ily röviden foglaltad össze eme remek művet. Korábbinak tippeltem, mikor láttam.
Ha a Dallasban ivásra ivás a válasz, akkor itt gondolkodásra a kocsma.
süti beállítások módosítása