Mick Kramer Project

Egy blog zenéről, filmekről, könyvekről, játékokról és néhány saját projektről. mkproject@indamail.hu

Arckönyv

Falfirka

xfire

Legfrissebb hozzászólások

  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:45) A Modern Warfare története
  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:41) A Modern Warfare története
  • Mick Kramer: @DrNO: Nem, azt még nem láttam. :) (2014.02.03. 20:26) Millennium Trilógia
  • DrNO: Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedi... (2014.02.03. 20:02) Egy régi rajongó...
  • DrNO: Pletyka szerint a negyedik rész kézirata az özvegynél megvan. Szerintem a könyvek jobbak, mint a f... (2014.02.03. 19:20) Millennium Trilógia
  • Utolsó 20

MEN 2012 - II. rész

2012.05.06. 12:29 Mick Kramer

Tegnap mégse jutottam géphez, úgyhogy az utolsó két nap élménybeszámolóját letudom egy "rövidke" bejegyzésben (jobban belegondolva, az első két nap is egyben volt). Péntek este volt subscribe amit beraktak a nagy sátorba (amiben hihetetlen lábszag volt) azért, hogy a nagy színpadon (ahol a TCS játszott) mehessen a nagyobb tömeget megmozgató Belga koncert. Nem rossz az a Belga, de jóformán a létező összes miskolci fesztiválon/koncerten fellépnek, én meg már unom, úgyhogy bele se hallgattam, csak addig amíg elmentem a színpad előtt. szóval bementem a subi koncertre, de a bakancsom nem került elő a sporttáskából, mert az előző napi koncertek után olyan görcs állt a nyakamba, plusz olyan szinten összezúzódott a két karom, hogy mozogni alig bírtam, nemhogy megint tombolni. Álldogáltunk hátul az egyik barátommal, aztán néha egyet-egyet ráztunk a fejünkön. Nem volt rossz így se, mert így is lehet élvezni a zenéjüket.  Jó volt, szép volt csak rövid volt. Maximum 40-45 percet játszhattak, ami elég kevéske szerintem. Bár, voltam én már olyan subscribe koncerten is, ahol összesen 4(!!!!) számot játszottak, ami egy kb. 20 perces játékidőt jelentett. nem panaszkodom, nekem és fáradt testemnek (egész nap mentek a csapatvetélkedők) elég volt, de biztos akadt olyan a közönség sorai között, aki csak miattuk jött le. Én azért csalódott lettem volna.

Egy ideig minden miskolci bulin játszották ezt a feldolgozást, de az utóbbi időben már hanyagolják.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Viszont játszották az új albumok szerintem legjobb számát!

 

Aztán, miután vége lett a subi koncertnek bementem a bandaharcos sátorba, ahol fél-amatőr zenekarok léptek fel sorra egymás után. Ez jó dolog, mert aki ide bejut, az végre játszhat egy profi hangosítással is. Sajnos közönség ezeken a koncerteken nincs. Durva ezt így kijelenteni, de pl. az egyik zenekar amelyik szerintem nagyon jó volt, kb. velem együtt 4 embernek játszott.  Ebben a sátorban hallottam egy nekem nagyon tetsző zenekart, ám valahogy a műsorfüzetben nem szerepelnek. Azóta rákerestem az összes Bandaharcos fellépőre és egyik sem ők voltak. A nevüket nem tudom, mert az első és utolsó 5 percet nem hallottam. Azt tudom, hogy egri a zenekar és kibaszott nagy zúzdát nyomnak. \m/

Utolsó este, azaz tegnap volt a road koncert, amire nem mentem ki! Nagyon szerettem volna, de a csapatvetélkedős dolog annyira elrontotta a kedvünket, hogy inkább leültünk a társaságunk pincéjébe és sörbe+pizzába fojtottuk a bánatunkat. A jogász csapat az utolsó helyen végzett. Alapvetően leszartuk volna. Igaz, hogy az első nap még vezettünk a feladatokban, de a második nap (sportnap) elvéreztünk. Mindenben az utolsó helyen végeztünk, de legalább szórakoztunk. De tegnap ( :@ )! Reggel volt a csilletolás (ebben pl. én is részt vettem). A lényeg annyi volt, hogy három embernek el kellett tolnia kb. 100 méterre egy 600 kilogrammos csillét, majd megállítani és visszatolni. Ha valami kemény! Hála istennek nem reggeliztem előtte, mert tuti visszaköszönt volna. Azt hiszem 40 másodperc alatt teljesítettük a távot, amivel 5. helyezést értünk el a tízből. Ezekkel nem is volt baj. Nem a legjobb helyezés, de így teljesítettünk. Azonban délután volt egy feladat, ami négy részfeladatból állt. Az első volt a favágás időre, amiben 2. helyezést értünk el. Második volt a fafűrészelés, ahol szintén megvolt a 2. hely. Volt a húzódzkodás, ahol talán 3. (legrosszabb esetben is 4.) lett a csapat. Utolsó pedig a fejszével való célzás volt, ahol szintén 3. vagy 4. lett a csapat. Na már most, este megy az eredményhirdetés. Erre mit hallunk, a jogászok 5. helyezést értek el a fás feladatokban. Hogy a franca lesz két második és (legrosszabb esetben) két negyedik helyből egy 5. helyezés? Ezt adja össze valaki. Itt levágta szinte mindenki, hogy bizony ezt elcsalták. 

Aztán, volt még napközben egy Stand Up, ahol minden csapatból kiállt egy ember. Szinte az összes fellépőt ismerem és elég jóban vagyok velük, de a hét fellépőből három olyan satu részeg volt, hogy beszélni nem tudott. Az egyiket úgy kellett felrakni a színpadra. Természetesen itt is a mi indulónk lett az utolsó helyezett. Nyilván nem adott elő az emberünk Hadházi szintű műsort, de ez akkor is vérlázító volt. 

Igazából nem érdekelt volna minket az a hetedik hely, de így hogy nem azt érdemeltük szerintem felháborító. Na sebaj. Tegnap, ahogy a pincében üldögéltünk már kitaláltuk mit fogunk csinálni jövőre. Lesz nemulass! ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mkproject.blog.hu/api/trackback/id/tr114491197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása