Mick Kramer Project

Egy blog zenéről, filmekről, könyvekről, játékokról és néhány saját projektről. mkproject@indamail.hu

Arckönyv

Falfirka

xfire

Legfrissebb hozzászólások

  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:45) A Modern Warfare története
  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:41) A Modern Warfare története
  • Mick Kramer: @DrNO: Nem, azt még nem láttam. :) (2014.02.03. 20:26) Millennium Trilógia
  • DrNO: Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedi... (2014.02.03. 20:02) Egy régi rajongó...
  • DrNO: Pletyka szerint a negyedik rész kézirata az özvegynél megvan. Szerintem a könyvek jobbak, mint a f... (2014.02.03. 19:20) Millennium Trilógia
  • Utolsó 20

MEN 2012 - I. rész

2012.05.04. 03:13 Mick Kramer

Nem tudom az ország melyik részén mennyire ismert rendezvény a Miskolci Egyetemi Napok, de itt Borsod megyében kb. mindenki hallott már róla, aki fiatal és szeret koncerteken tombolni (aki egyetemista, az meg amúgy is). A MEN azonban több, mint egy átlagos fesztivál, ugyanis ezzel a rendezvénnyel van egybekötve a diákrektor választás. Ilyenkor minden kar állít egy jelöltet, létrehoz egy csapatot és különböző feladatokban mérik össze tudásukat. Ez megy reggeltől késő délutánig, este pedig jönnek a koncertek. Mielőtt rátérnék egy koncertekre essen néhány szó a csapatokról. 

A MEN-en képviseltetik magukat a bányászok, a kohászok, a gépészek, a jogászok (azaz mi), a gazdászok, a bölcsészek, és az egészségügyi kar hallgatói. A csapatoknak forgatniuk kellett kampányvideókat. Pl. a bányász videó abból állt, hogy ment a Dallas zenéje, közben pedig jöttek jelenetek mindenféle bányász dokumentumfilmekből és egy rövidke részlet a Hófehérke azon részéből, amikor a törpék bányásszák a drágakövet. A jogász KARt népszerűsítő videó pedig abból állt, hogy az egyik vastagabb (értsd: izmosabb) karú gyereknek filmeztük a karját, miközben pofonokat osztogat a jogász épületben. Egyébként mi jogászok idén kozákoknak öltöztünk. A fiúk mind egyen-hajat vágattak, meg akinek nő az bajuszt növesztett. :)
Lényeg a lényeg, a MEN egy jó hangulatú négy napos mulatozás, ahol bárki jól érezheti magát, csak akarni kell.

Jogászok zöldben. :)
 

Igaz, hogy ez az egész rendezvény már tegnap (május 2-án) elkezdődött, de tegnap semmi olyan koncert nem volt, ami egy kicsit is érdekelt volna, így este korán leléptem. De ma: Tankcsapda koncert volt, amit nem lehetett kihagyni. Nagyon régen szeretem a zenéjüket (kb. 10 éves korom óta) és szégyen, nem szégyen ma voltam először TCS koncerten. Mivel az ő esetükben még nem volt viszonyítási alapom, ezért csak pozitívan tudok nyilatkozni az egészről. Jó számokat toltak (hála istennek az utolsó album dalait hanyagolták). Játszották pl. a Szextárgy és a (igaz, hogy új szám, de jó) Mi a fasz van?című nótákat. Most halottam először az Örökké tart koncert verzióját, amiből egy eszméletlen jó pogós számot fabrikáltak. Apropó pogó, az is király volt. Igaz, hogy egész nap k*rva meleg volt, de készültem az estére, így előszedtem a régi Steel acélbetétes bakancsomat, mert nem egyszer taposták már szét a lábam koncerteken. Nem bántam meg, hogy felvettem (akkor sem, ha tényleg belerohadtam) mert kb. a bakancsomnak köszönhetem, hogy egyszer sem kerültem földre a koncert alatt, pedig az első felét szinte végig pogóztuk az első sorokban. A második felére a sok ugrálástól annyira összekavarodott bennem a bor meg a sör, hogy két gyomros után, amiket elől kaptam nem tudtam eldönteni, hogy hányjak vagy fossak, úgyhogy hátrébb húzódtunk a barátnőmmel. A közönség kulturált volt. Ahhoz képest, hogy csépeltük egymást össze vissza, ha valaki elesett azonnal öten ugrottak/ugrottunk oda, hogy felsegítsék. Jó, ha így vigyáznak egymásra az emberek (persze egyszer istenesen szájba vertek). 

Attól függetlenül, hogy baromi jól éreztem magam a bulin, egy dolog nagyon zavarta a fülemet. Ugye a Tankcsapdában nem is olyan régen gitáros csere volt. Szimpi az új gitárosuk, de hogy az eredeti szólókat nem tanulta meg az biztos. Valószínűleg sokkal jobb zenész nálam, de az improvizált szólói nekem nagyon nem tetszettek. A legtöbb abból állt, hogy megpengetett 2-3 hangot, aztán vadul taposta a Wau pedált, ha meg belekezdett egy-két rövid futamba, akkor 3-4 hang után akadtak az ujjai. Abból a szempontból rosszak voltak a szólók, hogy nem szóltak jól, abból a szempontból viszont jók, hogy nem ugyan azt hallgattam meg itt is, mint amit a lemezen.

Ahogy írtam, nekem még nem volt viszonyítási alapom, de a barátnőm még 2009-ben járt a Hegyalján TCS koncerten és azt mondta ahhoz képest sehol se volt. Azért nekem tetszett. Holnap Subscribe koncert (amin már jártam legalább 5x), úgyhogy már ki is pucoltam az összemocskolt bakancsomat. Jól fog jönni, mivel a mai koncert után, még az eső is esni kezdett. Holnap jövök!


Akartam filmezni, de megtelt a telefonom memóriakártyája :/ 

A bejegyzés trackback címe:

https://mkproject.blog.hu/api/trackback/id/tr784487596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása