Mick Kramer Project

Egy blog zenéről, filmekről, könyvekről, játékokról és néhány saját projektről. mkproject@indamail.hu

Arckönyv

Falfirka

xfire

Legfrissebb hozzászólások

  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:45) A Modern Warfare története
  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:41) A Modern Warfare története
  • Mick Kramer: @DrNO: Nem, azt még nem láttam. :) (2014.02.03. 20:26) Millennium Trilógia
  • DrNO: Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedi... (2014.02.03. 20:02) Egy régi rajongó...
  • DrNO: Pletyka szerint a negyedik rész kézirata az özvegynél megvan. Szerintem a könyvek jobbak, mint a f... (2014.02.03. 19:20) Millennium Trilógia
  • Utolsó 20

21 Jump Street - A kopasz osztag

2012.04.29. 16:28 Mick Kramer

Tegnap találkoztam az egyik Pesten tanuló barátommal én meg felvetettem, hogy menjünk el moziba. Azt mondta oké, rám bízza mit nézzünk. Fel is mentem a Cinema City honlapjára szétnézni, de már biztos voltam benne, hogy a Bosszúállókat szeretném megnézni. Rákattintottam, hogy 4 órával az előadás előtt foglaljak jegyet, de már csak az első 3 sorban volt itt-ott szabad hely. F@sza... Adják még a Csatahajót, aminek a trailere anno nagyon tetszett, plusz láttam, hogy adnak valami új vígjátékot,  21 Jump Street - A kopsz osztag címmel. Gyorsan utánaolvastam, megnéztem a trailert és úgy gondoltam ezzel tehetünk egy próbát. Nem bántuk meg.

Ahogy beültünk a terembe adódott egy kis problémánk. A szék amin elvileg nekem ülnöm kellett volna eléggé szét volt menve. Alig lehetett lehajtani, aztán mikor ráültem akkorát reccsent alattam, hogy fel is pattantam még mielőtt leszakad a cirka egy mázsám alatt. A mögöttünk lévő utolsó sor teljesen üres volt a kezdésig pedig csak 3 perc volt hátra, úgyhogy be is ültünk oda. Azt hittük senki helyét sem foglaljuk már el. Ülünk, elkezdődnek a trailerek, beülnek mellénk ketten. Eltelik 1 perc, újabb 4 fő, még 1 perc és még 2 fő, még 1 perc és újabb két fő, akiknek már nem jutott hely a sorban. Hoppá. A csajszi volt a barátjával akik a korábban érkezett 4 fős csapathoz tartoztak. A csajszi lazán vette, beültek egy sorral lejjebb pontosan oda, ahol mi ültünk volna és az ő súlya alatt meg sem nyekkent a szék. Lehet parasztok voltunk, sajnálom. Ha olvassátok ezúton is bocsi! ;) 

Elkezdődött a film.
Adott két rendőr, akik gimiben utálták egymást. Az egyik okos volt, de lúzer, a másik pedig kigyúrt, de iszonyatosan hülye. A rendőrsuliban elhatározzák, hogy barátok lesznek, mert szükségük van egymásra és kész. Sikerül rendőrré válniuk, de a szerencsétlenkedésüknek köszönhetően a parancsnokuk áthelyezi őket egy titkos csoporthoz, amely tagjainak feladata beépülni a gimnáziumokban működő bűnbandákba. Két hősünket egy drogterjesztő elfogásával bízzák meg és elkezdik a beépülést. Hét éve végeztek a gimnáziumban, azóta pedig sokat változott a világ. Az eddig menő srácból az iskola gyökere lesz, még a korábbi vesztesből a gimi legmenőbb arca. A történet pofonegyszerű és minden csak nem korszakalkotó, de működőképes. Végig jól szórakoztam. A szereplőknek jó dumája van. A poénok viszonylag átlagosak (azért akad benne jó néhány kiemelkedő), de a film olyan jól adagolja őket, hogy a néző végigneveti az egyáltalán nem kevés 110 perces műsoridőt. A két rendőrt alakító színész viszonylag jó munkát végzett (Jonah Hill & Channing Tatum).
A filmben Ice Cube alakítja a titkos csoport parancsnokát, akinek Szabó Győző lett a szinkronhangja, ami egyszerűen pocsék. Rettentően zavaró volt a magyarra fordított "fekaduma" Győző hangján meg egyenesen botrányos. Annyira erőltetett volt, hogy az valami hihetetlen.
Egy rövidke cameo erejéig szerepelt a filmben Johnny Depp is, ami megint csak elég nagy poén volt.  

Aki szeretne kikapcsolódni és nevetni két órácskát, annak bátran ajánlom a filmet. Viszont, annak akit felidegesít a balfaszoskodás az hanyagolja. Íme egy példa:
Spoiler! A rendőr fegyvert fog egy gonosztevőre aki túszul ejtett egy nőt. A bűnöző is fegyvert fog a rendőrre. A bűnöző lelövi a rendőr társát. Mikor az a földre kerül a két rendőr még legalább 1 percig beszélgetnek úgy, hogy a gonosztevő fegyvert fog a még talpon lévő rendőrre is és nem történik semmi. Csak állnak és pofáznak. Hatszor lelőhették volna egymást, de semmi. A megmaradt rendőr rá se néz a túszejtőre. 

Összességében király kis vígjáték a 21 Jump Street . Kap tőlem 8,5 pontot a tízből, amiből valószínűleg egy pontot a moziélményért kapott.

A bejegyzés trackback címe:

https://mkproject.blog.hu/api/trackback/id/tr794479414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása