Mick Kramer Project

Egy blog zenéről, filmekről, könyvekről, játékokról és néhány saját projektről. mkproject@indamail.hu

Arckönyv

Falfirka

xfire

Legfrissebb hozzászólások

  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:45) A Modern Warfare története
  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:41) A Modern Warfare története
  • Mick Kramer: @DrNO: Nem, azt még nem láttam. :) (2014.02.03. 20:26) Millennium Trilógia
  • DrNO: Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedi... (2014.02.03. 20:02) Egy régi rajongó...
  • DrNO: Pletyka szerint a negyedik rész kézirata az özvegynél megvan. Szerintem a könyvek jobbak, mint a f... (2014.02.03. 19:20) Millennium Trilógia
  • Utolsó 20

Második évad finálé!

2012.03.19. 21:49 Mick Kramer

Éééés igen! Tegnap este (nálunk ma hajnalban) lezárult a The Walking Dead második évada. Nem szándékszom hosszan ecsetelni a látottakat, akit érdekel az kezdje el nézni a sorozatot. Az utolsó 3 percig nagyon bejött a dolog, de amit a film végén láttam az erősen felemás érzéseket keltett bennem.

Még anno, a Kaptár első részét is nagyon szerettem. Szórakoztató zombis filmecske volt, áááám elb@szták! Elég keményen! A következő részek egyre rosszabbak lettek, ugyanis az egész sorozat kapott egy elég durva fantasy beütést. Sajnos úgy látom, a mélyen tisztelt The Walking Dead készítőknek is megtetszett ez a vonal, ugyanis az évadzáró rész végén feltűnt (talán) új szereplő úgy nézett ki, mintha most lépett volna ki egy horrorjátékból vagy valamelyik új Kaptár részből (a kíséretéről meg inkább ne is beszéljünk). Reménykedjünk, hogy csak első ránézésre tűnt olyan bizarrnak az egész és bizakodjunk, hogy majd a TWD készítők megmutatják, hogy lehet ezt jól is csinálni.

Azért a biztonság kedvéért mondok érte egy Miatyánkot...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mkproject.blog.hu/api/trackback/id/tr514326887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tola5 2012.03.20. 16:49:00

Az új szereplő szerintem csak első ránézésre bizarr. Biztos vagyok benne, hogy amúgy valami tapasztalt túlélő, a két ,,kísérője" meg trófeák (bár ez is elég bizarr lenne).
Amúgy én sem szeretném, ha elmenne fantasy irányba a sorozat.

Remélem őszig nem lesznek elvonási tüneteim. =P

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.03.24. 20:16:55

@Tola5: Szerintem nem trófea. Inkább valami védekezésféle lehet. Talán a többi járkáló nem támadja ha azok ott vannak a közelében. Bár kitudja. :)

Blade468 · http://film-mania.blog.hu/ 2012.03.25. 12:05:50

Igen, manapság elég sok sorozatba belekerül egy olyan elem, ami elsőre furának tűnik, és sajnos utána is az marad...
süti beállítások módosítása