Mick Kramer Project

Egy blog zenéről, filmekről, könyvekről, játékokról és néhány saját projektről. mkproject@indamail.hu

Arckönyv

Falfirka

xfire

Legfrissebb hozzászólások

  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:45) A Modern Warfare története
  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:41) A Modern Warfare története
  • Mick Kramer: @DrNO: Nem, azt még nem láttam. :) (2014.02.03. 20:26) Millennium Trilógia
  • DrNO: Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedi... (2014.02.03. 20:02) Egy régi rajongó...
  • DrNO: Pletyka szerint a negyedik rész kézirata az özvegynél megvan. Szerintem a könyvek jobbak, mint a f... (2014.02.03. 19:20) Millennium Trilógia
  • Utolsó 20

Helyzetjelentés

2012.03.10. 12:37 Mick Kramer

 Tegnap este elkészült a Torrente 3 - The Protector játékbemutatóm második része. 1,75 GB a videó mérete, úgyhogy el is kezdtem feltölteni. Viszonylag lassúcska a netem, ezért úgy döntöttem estére bekapcsolva hagyom a gépet és majd mikor felkelek már csak ki kell raknom a videót a blogra. Este alig tudtam elaludni a gép zúgásától, de úgy gondoltam egyszer kibírom. 
 Reggel azonban ahogy felkeltem sokk ként ért, hogy a gép este készenléti állapotba rakta magát, így megállt a feltöltés 20%-on. Najó! Délelőtt be kellett mennem a városba, úgyhogy arra az időre megint elindítottam a feltöltést. Hazaértem 11:30-ra erre a youtube hisztije fogadott, mert valami baja volt a videóval. Azt javasolta töltsem fel újra...
 Éppen a harmadik feltöltés befejezésére várok, ami jelenleg 25%-on áll. Tömöríthetném a videót egy kis 214 megás fájlra, de akkor lényegesen kisebb lenne a kép, azt pedig nem szeretném. Délután megint csak nem leszek itthon, de ha minden jól megy és a youtube is úgy akarja, akkor este már fent lesz a videó. :) 

A végére itt az egyik kedvenc számom:

UPDATE:
 Elmentem a barátnőmhöz, hazaértem erre mit látok: a youtube törölte a videómat, mert átléptem a 15 perces időkeretet... Viszont, azt is írta, hogy ha hitelesítem a csatornámat egy mobilszámmal, akkor eltűnik a feltöltési korlát. 20 percet töltöttem keresgéléssel, de nem találtam hol tudnám megadni a mobilszámom. Természetesen ezzel kapcsolatban a súgó sem nyújtott semmiféle információt! ANYÁD!!
 Egyébként meg mi a halál kóchengeres f.száért nem tudta kiírni a feltöltés megkezdésénél, hogy "öcsém, ne legyél má' hülye, hosszú a videód b.zdmeg!" vagy valami.  Bocs a trágárságért, de az ilyet egyszerűen utálom. U-TÁ-LOM!
Kettévágtam a videót, úgyhogy töltöm két részletben. Már kíváncsi vagyok most mi lesz a kínja...

És amit most érzek:

UPDATE2:
 Kettévágtam a videót, feltöltöttem az első felét. belekezdtem a második részbe erre a feltöltés közben ez a youtube üzenet fogadott: "Gratulálunk, fiókodba most már 15 percnél hosszabb videókat is feltölthetsz!"
 Nem is csináltam semmit! OmgOmgOmg! Na nem baj, jobb később, mint soha. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mkproject.blog.hu/api/trackback/id/tr504301738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása