Mick Kramer Project

Egy blog zenéről, filmekről, könyvekről, játékokról és néhány saját projektről. mkproject@indamail.hu

Arckönyv

Falfirka

xfire

Legfrissebb hozzászólások

  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:45) A Modern Warfare története
  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:41) A Modern Warfare története
  • Mick Kramer: @DrNO: Nem, azt még nem láttam. :) (2014.02.03. 20:26) Millennium Trilógia
  • DrNO: Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedi... (2014.02.03. 20:02) Egy régi rajongó...
  • DrNO: Pletyka szerint a negyedik rész kézirata az özvegynél megvan. Szerintem a könyvek jobbak, mint a f... (2014.02.03. 19:20) Millennium Trilógia
  • Utolsó 20

Nő az ingerküszöb

2012.02.22. 19:13 Mick Kramer

Ahogy ma buszoztam a belvárosban és elhaladtunk egy taxiállomás mellett, rádöbbentem, hogy mennyire nő az átlag magyar emberek ingerküszöbe.
Eszembe jutott egy 2010 végén látott híradós riport, ahol azt mesélte egy taxis, hogy ő hogyan spórol a benzinnel, mert akkoriban már verdeste a 350 forintos tűréshatár alját a 95-ös literenkénti ára. A taxis azt mondta, hogy ha csak odébb kell gurulnia az autóval, akkor inkább nem indítja be az autót, hanem kiengedi a kéziféket és áttolja. Ráadásul még ha utas ül a taxiban, akkor is megtolja az autót és úgy indítja be a motort, mert úgy valamennyivel kevesebb benzinre van szüksége az taxinak az induláshoz.
Ez mind szép és jó és ahogy az utána lévő napokban észrevettem, nem csak én néztem aznap este a híradót, mert az imént említett taxiállomáson a taxisok egyre csak tologatták járműveiket.
Ma ismét arra jártam és eszembe jutottak a több, mint egy évvel ezelőtt látottak. Ma azonban egyetlen taxis sem tűnt túl takarékosnak. Pont pirosat kapott a buszom és láttam, ahogy az egyik taxisnak csak kb. 30 centivel kellett hátrébb gurulnia, de inkább elindította az autót.
És itt vagyunk ma: közel 430 forint a benzin literenkénti ára és egy ideje már egyre kevesebben panaszkodnak érte. Aki nem tudja megfizetni, az nem ül autóba, akinek meg muszáj tankolnia az csinálja ugyan úgy, ahogy eddig. A taxisok meg annyira hozzászoktak a helyzethez, hogy már ők sem spórolnak, pedig 1990-ben a 64 forintos benzinárért már blokádot szerveztek. :)

Az emberek ingerküszöbe pedig folyamatoson nő. Kíváncsi vagyok mi lesz az autósok reakciója, ha majd a kutakon meglátják az ötöst, utána a két nullával. Mert sajnos valószínűleg lesz ilyen...

A bejegyzés trackback címe:

https://mkproject.blog.hu/api/trackback/id/tr494174511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása