Mick Kramer Project

Egy blog zenéről, filmekről, könyvekről, játékokról és néhány saját projektről. mkproject@indamail.hu

Arckönyv

Falfirka

xfire

Legfrissebb hozzászólások

  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:45) A Modern Warfare története
  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:41) A Modern Warfare története
  • Mick Kramer: @DrNO: Nem, azt még nem láttam. :) (2014.02.03. 20:26) Millennium Trilógia
  • DrNO: Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedi... (2014.02.03. 20:02) Egy régi rajongó...
  • DrNO: Pletyka szerint a negyedik rész kézirata az özvegynél megvan. Szerintem a könyvek jobbak, mint a f... (2014.02.03. 19:20) Millennium Trilógia
  • Utolsó 20

Villámfelháborodás

2012.01.25. 09:59 Mick Kramer

Nem olyan régen felraktam a gépre az Assassin's Creed nevű akció-kalandjátékot. Az újabb részeivel már találkoztam és tetszettek, úgyhogy gondoltam elkezdem végigjátszani mindet az elejéről. Volt egy frankó kis bevezető a játékoz. Kaptunk egy "kiképzést" az irányításról. Ez mind szép és jó.
Egy a bibi: a játék semmilyen feliratot nem tartalmaz!
Elég sokan (pl. én sem) nem beszélnek tökéletesen angolul. Nekem például sokkal könnyebb, ha látom is szavakat és nem csak hallom őket. Az elején a doki szövegét alig bírtam felfogni, mert televolt mindenféle géntechnológiai dumával. Aztán mikor meghallottam, hogy a többi karakter milyen arab akcentussal beszél már izzadtam rendesen. 
Félreértés ne essék, a játék ettől még ugyan olyan jó, de vagyunk egy páran  akik számára így lényegesen alacsonyabb élvezeti szintet nyújt. 
Mindenesetre érdekes lépésnek tartom az Ubisoft-tól, hogy így adtak ki egy már akkor sikeresnek ígérkező játékot. Ezzel ráadásul ellehetetlenítették bármiféle fordítás (pl. magyarosítás) elkészítését. Különösen azért furcsa ez, mert egy kalandjátéknál elég sokat kell társalogni. Ha egy fps-nél lőtték volna meg, most nem haragudnék ennyire.

UI.: Készül az első játékbemutató! Várhatóan jövőhét elején fent lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://mkproject.blog.hu/api/trackback/id/tr13752373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása