Mick Kramer Project

Egy blog zenéről, filmekről, könyvekről, játékokról és néhány saját projektről. mkproject@indamail.hu

Arckönyv

Falfirka

xfire

Legfrissebb hozzászólások

  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:45) A Modern Warfare története
  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:41) A Modern Warfare története
  • Mick Kramer: @DrNO: Nem, azt még nem láttam. :) (2014.02.03. 20:26) Millennium Trilógia
  • DrNO: Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedi... (2014.02.03. 20:02) Egy régi rajongó...
  • DrNO: Pletyka szerint a negyedik rész kézirata az özvegynél megvan. Szerintem a könyvek jobbak, mint a f... (2014.02.03. 19:20) Millennium Trilógia
  • Utolsó 20

Így jártam anyátokkal S01-S07E14

2012.01.22. 00:52 Mick Kramer

Régebben is megesett, hogy elkaptam egy-két részt a Comedy Centralon, de komolyabban sosem érdekelt ez a sorozat. Ám nem is olyan rég ismét belebotlottam egy részbe, de ezúttal a neten. Végignéztem és nagyon bejött, úgyhogy nekiestem az eddigi összes évadnak és ma estére végeztem is az elsőtől az utolsó (legalábbis eddig leadott) részig. 
Kételkedem benne, hogy lennének olyan olvasóim, akik még csak ne is hallottak volna erről a sorozatról. Az alapsztori szerint Ted Mosby 2030-ban két gyerekének meséli, hogyan is sikerült összeszednie a srácok anyját (és teszi ezt immár hetedik éve). Itt megemlíteném, hogy a gyerekek kezdenek egyre korosabbá válni. Például a Ted lányát alakító Lyndsy Fonseca mostanra már 25 éves, azonban a sorozatban elvileg nem lehet több 16-17 évesnél. Lényegében ezzel kapcsolatos a sorozat hibája, már amennyire hibának tekinthető az, hogy rettenetesen elhúzták. A sorozat jelenleg a hetedik évadnál tart, de még mindig nem tudjuk, hogy ki lesz Ted felesége. Igaz, hogy az ötödik évadban "végre" már láttuk a sárga esernyőjét és a bokáját, de ha továbbra is így elhúzzák a történetet esélyes, hogy előbb kaszálják el a sorozatot, minthogy befejezhetnék. Ha jól tudom már a kilencedik évadra is megkötötték a szerződést a csatornával, de a folyamatos nézőszámcsökkenés miatt nem kizárt, hogy azzal véget is ér a mese.

Apropó nézőszámcsökkenés: valahol meg tudom érteni a dolgot. Az első két-három éved hihetetlen vicces volt, akkora poénokkal, hogy néha majd le estem a székről, azonban a negyedik évadtól kezdve folyamatosan csökken a színvonal. Igaz, hogy ez (szerintem) csak a hetedik évadra vált drasztikussá, de már előtte is érezhető volt. Egyre izzadságszagúbb az egész. Az évek múlásával a karakterek is öregednek, ezért egyre több a lelkizés is. Nem mondom, hogy baj, elvégre ez így megy a valóságban is; az emberek megkomolyodnak, de ez a poénok számának és minőségének a komolyabb gondolatokkal ellentétesen arányos. Több komolyság, kevesebb humor.
Az első évadokban voltak olyan részek, amiket többször is visszanéztem, ám például a hetedik évad szilveszteri része valóságos kínszenvedés volt. Imádom a sorozatot, de az egyszerűen szar volt.  

A hetedik évad eddig megjelent 14 részét leszámítva minden évadot magyar szinkronnal néztem, ami igaz, hogy sok kritikát kapott, ám nekem mégis nagyon tetszett. Jobban bejön, hogy Ted mindkét idősíkban ugyan azon a hangon beszél. Így láttam először és képtelen voltam megszokni, hogy angolul eltér a két hang. Jut eszembe, Robin eredeti hangjától is ki vagyok bukva.

Visszatérve az "elhúzottságára": nagyon megszerettem a sorozatot és valószínűleg szomorkodni fogok, miután megnéztem az utolsó részt és tudni fogom, hogy nincs tovább, de a sorozat méltósága érdekében jobb lenne minél hamarabb lezárni a történetet. Elég bőrt lehúztak már erről az egészről és ha még túl sok mindent próbálnak belezsúfolni a következő évadokba, megeshet, hogy pont a lényegről fognak lemaradni nézők milliói. Nem fogunk jó befejezést kapni. 

Összességében remek sorozatnak tartom az Így jártam anyátokkal-t. Olyan sorozat ez, amit még évekkel később is elé fogok venni, hogy újra végignézzem mennyit szerencsétlenkedik az az öt New York-i "fiatal".


(A biztonság kedvéért beágyazok ide egy videót, mert az jól mutat...)

 

>>>Ide<<< kattintva elérhető az összes évad!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://mkproject.blog.hu/api/trackback/id/tr553658412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása