Mick Kramer Project

Egy blog zenéről, filmekről, könyvekről, játékokról és néhány saját projektről. mkproject@indamail.hu

Arckönyv

Falfirka

xfire

Legfrissebb hozzászólások

  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:45) A Modern Warfare története
  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:41) A Modern Warfare története
  • Mick Kramer: @DrNO: Nem, azt még nem láttam. :) (2014.02.03. 20:26) Millennium Trilógia
  • DrNO: Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedi... (2014.02.03. 20:02) Egy régi rajongó...
  • DrNO: Pletyka szerint a negyedik rész kézirata az özvegynél megvan. Szerintem a könyvek jobbak, mint a f... (2014.02.03. 19:20) Millennium Trilógia
  • Utolsó 20

Új vas, új kilátások

2011.12.27. 22:21 Mick Kramer

Ahogy már korábban írtam karácsonyra megleptem magam egy új géppel. Szerintem eléggé ott van a kicsike, amit mi sem bizonyít jobban, mint az, hogy eddig bármilyen játékot telepítettem is fel full grafikán is hibátlanul fut. 

Van az új vasban 8 Giga DDR3 RAM, amivel egyébként hihetetlen jó vásárt csináltam. Chipland-en 9 ezer magyar forintért jutottam hozzá, az meg a hülyének is megéri. Szerencsére Miskolcon van üzletük is, így még futárra sem kellett költeni.
Belerakattam továbbá egy i5-ös 2.8 Ghz-es 4 magos procit és egy 1 GB-os Geforce GT 440 videó kártyát. Ezeken kívül van benne egy 1 TB-os vinyó is, szóval a hellyel sem lesznek gondjaim egy ideig, plusz van benne egy LG DVD író, mindezt pedig egy ASRock alaplap tartja egyben. Kompletten az egész cuccért 138 ezret fizettem, de azt mondom megérte. Most jegyezném meg, hogy szerintem érdemesebb a számítógépeket személyre szabottan összeállíttatni, mint a boltban megvenni, mert ugyan annyi pénzért akár sokkal jobb cuccokat is ki lehet fogni. A mostani számítógépemet is ugyan az a szakember állította össze, mint a korábbit, szóval reménykedem, hogy legalább 8 évig ezzel sem lesz problémám. :)

Az új cucc sok új lehetőséggel kecsegtet. Mivel nem fagynak rajta a játékok/egyéb programok, ezért videók felvételét is meg tudom majd oldani. Nagyon régen terveztem már egy játék bemutatót, de úgy néz ki végre valahára lesz is belőle valami. 
Hogy mi lesz az első bemutatásra kerülő játék, azt még nem tudom, az elmúlt 2 napban egy volt osztálytársammal eléggé ráfagytunk egy zombis multi játékra, így az sem elképzelhetetlen, hogy az első videót ketten rakjuk majd össze. :)

(Mivel eddig még nem szerkesztettem videót, ezért várom a tippeket, hogy milyen programokat és beállításokat érdemes használni.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mkproject.blog.hu/api/trackback/id/tr33500250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tola5 2011.12.28. 21:14:13

Szerkesztéshez Sony Vegas a legjobb. Youtube-on van sok trailer ami bemutatja mit hogyan lehet vele csinálni.

"zombis multi játék"
Left 4 Dead ?

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2011.12.29. 00:11:37

@Tola5: Köszi a tippet!

Esetleg a videó felvételére is tudnál ajánlani valamit, ami nem a Fraps? Csak olyan verziót találtam a neten, ahol ott az a fránya 30 mp-es limit.

Igen :) Ma kipörgettük az összes fejezetet, úgyhogy legközelebb már kezdődnek a felvétlek :)

Tola5 2011.12.29. 12:42:30

@Mick Kramer: Én is csak Frapset ismerem, de biztos van neten ingyenes felvevő.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.01.02. 20:49:27

@Tola5: Azt hiszem megvan a tökéletes megoldás! Az xfire is alkalmas videó felvételére és elég jó minőségben!
süti beállítások módosítása