Mick Kramer Project

Egy blog zenéről, filmekről, könyvekről, játékokról és néhány saját projektről. mkproject@indamail.hu

Arckönyv

Falfirka

xfire

Legfrissebb hozzászólások

  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:45) A Modern Warfare története
  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:41) A Modern Warfare története
  • Mick Kramer: @DrNO: Nem, azt még nem láttam. :) (2014.02.03. 20:26) Millennium Trilógia
  • DrNO: Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedi... (2014.02.03. 20:02) Egy régi rajongó...
  • DrNO: Pletyka szerint a negyedik rész kézirata az özvegynél megvan. Szerintem a könyvek jobbak, mint a f... (2014.02.03. 19:20) Millennium Trilógia
  • Utolsó 20

Förtelmes főnökök - Filmkritika

2011.08.14. 00:41 Mick Kramer

Néhány napja az egyik barátom megkérdezte tőlem és még egy havertól, hogy nincs e kedvünk beülni a Förtelmes főnökökre. Megnéztem a trailert és tetszett a cucc. Azt azonnal láttam, hogy a történet nincs agyoncsavarva, elvégre a vígjátékoknál ez ritkán követelmény, de úgy voltam vele, ha másra nem is jó röhögök majd párat aznap délután és elmondhatom magamról, hogy ezt is moziban láttam. Régen nem csalódtam ennyire kellemesen :)

A film egyszerűen zseniális!

Hogy őszinte legyek meglehetősen ritkán nézek vígjátékokat. Jobban szeretem a komolyabb témájú filmeket, például a thrillereket. Körülbelül a Másnaposok első része óta nem láttam jó vígjátékot. itt jegyezném meg, hogy a Másnaposok egyszerűen csak egy jó vígjáték. Mikor megjelent már akkor sem értettem körülötte azt a nagy felhajtást és hisztériát. Megcsinálták, jót nevettünk rajta és kész. Ennyi. A második részt pont ezért nem néztem meg eddig (ugyan az a történet és ugyan akkora a cirkusz is) és pont ezért nem is tervezem, hogy megnézzem. Kicsit elkanyarodtam az eredeti témától, de a lényeg az, hogy szerintem a Förtelmes főnökök nagyságrendekkel szórakoztatóbb, mint a Másnaposok!

A történet szerint adott három barát (Jason Bateman, Charlie Day és Jason Sudeikis) , akik mind utálják főnökeiket (Jennifer Anniston -aki igazán bomba formában van-, Collin Farrel, Kevin Spacey) és úgy döntenek elteszik őket láb alól, ám kicsúszik a dolgok irányítása a kezeik közül és elszabadul körülöttük a pokol. Egyszerű, de nagyszerű :)

Minden karakter zseniális. Egyszerűen képtelen vagyok bárkit is kiemelni közülük, mert mindenki azt nyújtott, amit kellett: nevettettek!
A dumák valami fantasztikusak. A moziból kifele jövet azonnal azon kezdett pörögni az agyam, hogy miket fogok belőle idézgetni a haveroknak, de ebbe beletört a bicskám. A történet és a cselekmény egy bizonyos ponttól annyira kaotikus, összetett és mégis nagyszerű, hogy egyetlen mondat kiemelve nem mondana semmit, de az egészet ismerve minden egyes mozzanat arra késztet, hogy a térdem csapkodjam és nevessek!

Ha osztályoznom kellene, akkor a film 10/10 pontot kapna.


...a mozis szinkron sokkal tutibb...
 

UI1.:Egyébként Anyabaszó Jones különösen megérdemli a figyelmet :D

UI2.: Már megint emelték a mozijegy árát :/

A bejegyzés trackback címe:

https://mkproject.blog.hu/api/trackback/id/tr863151808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása