Mick Kramer Project

Egy blog zenéről, filmekről, könyvekről, játékokról és néhány saját projektről. mkproject@indamail.hu

Arckönyv

Falfirka

xfire

Legfrissebb hozzászólások

  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:45) A Modern Warfare története
  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:41) A Modern Warfare története
  • Mick Kramer: @DrNO: Nem, azt még nem láttam. :) (2014.02.03. 20:26) Millennium Trilógia
  • DrNO: Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedi... (2014.02.03. 20:02) Egy régi rajongó...
  • DrNO: Pletyka szerint a negyedik rész kézirata az özvegynél megvan. Szerintem a könyvek jobbak, mint a f... (2014.02.03. 19:20) Millennium Trilógia
  • Utolsó 20

Régi de jó - I. rész /2

2011.06.03. 10:57 Mick Kramer

A Sakál
(The Jackal 1997)

A harmadik film gyerekkorom óta az egyik kedvencem. Már 8-10 évesen is lecövekeltem esténként a tv elé, ha véletlenül meghallottam a zenéjét (csak ritkán volt műsoron). Sajnos mindig későn adták, úgyhogy rendszerint elzavartak aludni a szüleim :D Azonban egyszer sikerült megnéznem végig (kb. 14 éves lehettem) és azóta nagy kedvencemmé vált.


http://blog.hu/rsc/js/100802/fckeditor/editor/images/spacer.gif

Ugye milyen király ez a zene? ;)

A film a világ legprofibb sorozatgyilkosáról (Sakál - Bruce Willis) szól, akit megbíz az orosz maffia, hogy intézzen el egy nagyon híres amerikai közszereplőt (nem árulom el kit) bosszúból, amiért az FBI megölte a maffiavezér testvérét. A Sakál megkezdi a felkészülést a gyilkosságra, ám az FBI is tudomást szerez a dologról. A Sakált még senki sem látta, kivéve egy embert, az IRA egykori mesterlövészét, Declan Mulqueent (Richard Gere).
Mulqueen és az FBI közösen próbálja kézre keríteni a bérgyilkost, mielőtt az megölhetné célpontját, de a Sakál mindig egy lépéssel előttük jár.


Muszáj voltam 2 részre szedni. 23x próbáltam egyben lementeni, de a Sakál nem volt neki szimpatikus...

A bejegyzés trackback címe:

https://mkproject.blog.hu/api/trackback/id/tr352953745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása