Mick Kramer Project

Egy blog zenéről, filmekről, könyvekről, játékokról és néhány saját projektről. mkproject@indamail.hu

Arckönyv

Falfirka

xfire

Legfrissebb hozzászólások

  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:45) A Modern Warfare története
  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:41) A Modern Warfare története
  • Mick Kramer: @DrNO: Nem, azt még nem láttam. :) (2014.02.03. 20:26) Millennium Trilógia
  • DrNO: Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedi... (2014.02.03. 20:02) Egy régi rajongó...
  • DrNO: Pletyka szerint a negyedik rész kézirata az özvegynél megvan. Szerintem a könyvek jobbak, mint a f... (2014.02.03. 19:20) Millennium Trilógia
  • Utolsó 20

Ezekből a Tényekből köszönöm, de nem kérek...

2011.05.25. 18:55 Mick Kramer

2011. május 25.   18:40
A család az ebédlőben ül és vacsorázik...
Közben megy a tv, hogy legyen valami alapzaj....
A TV2-re kapcsolunk, hogy megnézzük a híradót...
Erre evés közben nézhettük másfél percen keresztül, ahogy egy magyar diplomata egy fehérorosz nővel létesít szexuális kapcsolatot.  -   Jó étvágyat! 

Idézem (részben tartalmilag) a Tények hírolvasóját.
"A felvételen jól látható, hogy a magyar diplomata élvezi a nővel többféle pózban folytatott együttlétet."

Hogy a picsába lehet ilyet leadni kora este, olyankor mikor még bőven ülnek gyerekek is a tv előtt?
Pfejjjj.....

(Azért ilyenkor megértem, miért is akarta a Jobbik megszüntetni az RTL-t meg a TV2-t.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mkproject.blog.hu/api/trackback/id/tr962932249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Almipotter 2011.05.26. 16:48:58

Itt a kérdéses riport:
tv2.hu/tenyek/video/magyar-kulugyes-szexbotranya-tenyek-riport

Azért eléggé túlzol. Konkrét szexuális aktus nagyjából 8 másodpercig látszódik a videóban és az egész helyén egy nagy cenzúrapaca van.

1. erre a jelenetre ráfogni, hogy bármiféle rossz hatással lehet egy gyerekre ne haragudj meg, de prűdség.
2. nagyon pici gyerekkel híradót nem szabad nézetni, nem neki szól, nem is érti.

Ez a videó inkább a serdülő tizenpáréves suhancoknak szülőkkel együtt nézve ciki (mint ahogy minden filmes ágyjelenet is), amikor anyu is, apu is, a gyerek is tudja, hogy mi történik de ők erről még nem beszélnek (a legtöbb családban persze soha nem is fognak, ami baromi nagy baj).

Az áthúzott megjegyzést remélem nem gondoltad komolyan, elég fura értékrendre vallana az, ha egy ennyi kis nyikhaj videó alapján úgy gondolod, hogy megérdemelné a bezárást a TV2. Az ilyen mérhetetlenül prűd környezetben élő gyerekekből lesznek aztán azok, akik mindig elvörösödnek és izzadni kezdenek, ha másik neművel kell akár csak beszélgetniük, a számítógépükön meg ott lesz a rejtett mappában a sokszáz gigányi extrém poresz.

Nem beszólni szerettem volna, csak arra ösztönöznélek, hogy gondold át az egészet egy picit akkor is, ha már lekerült a "jajj, szekszről beszéltek a tévében amikor a családdal néztem" szemüveg, aminek jelenléte amúgy sajnos teljesen érthető, valamiért Magyarországon mérhetetlenül prűdek az emberek egymás előtt.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2011.05.26. 17:01:48

@Almipotter: Természetesen a Tied is egy nézőpont és megértem. Visszanéztem a videót. Valóban nem több 8 másodpercnél ebben beismerem, tévedtem, de mentségemre szóljon háttal ültem a tv-nek. Csak azt hallottam miről van szó, odanéztem. Eszek tovább, visszanézek és még mindig a rejtett kamerás videó megy. Úgyhogy ja... így belegondolva lehet kicsit túllihegtem :)

Egyébként nem tartom magam prűdnek. 19 éves vagyok, és kb. 10 éves korom óta nézem a híradót. A gyerekes résznél magamból indultam ki. Lehet, hogy a gyerekek többsége messziről elkerüli a híradót, de engem a szüleim lecsesztek, ha az ilyenekre odanéztem. Lehet ezért gondolom úgy, ahogy. :)

Az áthúzott résszel pedig magam sem értek egyet. Vannak Jobbikos ismerőseim (van amelyik képviselő) és nekik is megmondtam, már a kampány idején is, hogy ez mekkora hülyeség. Csak ahogy a tv-t néztem megértettem, mi is állt emögött az elgondolásuk mögött. Ezért írtam oda és ezért áthúzva :)
süti beállítások módosítása