Mick Kramer Project

Egy blog zenéről, filmekről, könyvekről, játékokról és néhány saját projektről. mkproject@indamail.hu

Arckönyv

Falfirka

xfire

Legfrissebb hozzászólások

  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:45) A Modern Warfare története
  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:41) A Modern Warfare története
  • Mick Kramer: @DrNO: Nem, azt még nem láttam. :) (2014.02.03. 20:26) Millennium Trilógia
  • DrNO: Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedi... (2014.02.03. 20:02) Egy régi rajongó...
  • DrNO: Pletyka szerint a negyedik rész kézirata az özvegynél megvan. Szerintem a könyvek jobbak, mint a f... (2014.02.03. 19:20) Millennium Trilógia
  • Utolsó 20

Bwin bug

2011.05.16. 00:37 Mick Kramer

Ma délután/este volt a jégkorong világbajnokság döntője, valamint bronzmeccse. Jó meccseknek ígérkeztek, így hát meg is tettem szerény kis 1200Ft-os tétemet a www.bwin.com -on. A két meccsnek elég jó szorzói voltak, így egy laza 7500 Ft-os nyereménnyel számoltam. A tippem az volt, hogy a csehek legyőzik az oroszokat, valamint a finnek győzedelmeskednek a svédek fölött. A papírforma nem ez volt, de ez volt a megérzésem...

Ma reggel biztos, ami biztos felnéztem a bwinre, hogy megnézzem, mikor kezdődnek a meccsek: Csehország - Oroszország 16:00 Sport1
Időre bevágtam magam a tv elé és izgultam a csehekért. Állva tapsolta, minden egyes cseh gólnál (különösen a negyediknél, az nagyon tetszett).
Végig izgult 2 óra után az eredmény a következő: a cseh válogatotté a bronz érem. 7-4-re nyertek az oroszok ellen.
A mérkőzés után visszaültem a géphez, gondoltam felnézek bwinre, jóvá írták e már az eredményt. Erre mit látok?!

 

 

 

Igen! Az oldal szerint Oroszországra fogadtam!

Két dolog történhetett:
1.: Olyan balfasz béna voltam, hogy körülbelül 3x is elnéztem mire is fogadtam, amit kétlek. (legalábbis eddig ilyen nem történt)
2.: A bwinnel történt valami, nem tudom mi, lehet hogy valami bug, de szerintem sosem fogom megtudni...

És igen...a finnek is nyertek... 6-1.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mkproject.blog.hu/api/trackback/id/tr322907069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása