Mick Kramer Project

Egy blog zenéről, filmekről, könyvekről, játékokról és néhány saját projektről. mkproject@indamail.hu

Arckönyv

Falfirka

xfire

Legfrissebb hozzászólások

  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:45) A Modern Warfare története
  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:41) A Modern Warfare története
  • Mick Kramer: @DrNO: Nem, azt még nem láttam. :) (2014.02.03. 20:26) Millennium Trilógia
  • DrNO: Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedi... (2014.02.03. 20:02) Egy régi rajongó...
  • DrNO: Pletyka szerint a negyedik rész kézirata az özvegynél megvan. Szerintem a könyvek jobbak, mint a f... (2014.02.03. 19:20) Millennium Trilógia
  • Utolsó 20

Reklámpartner program

2012.09.17. 06:44 Mick Kramer

Sziasztok!

Mostanság kissé elhanyagoltam a blogot. Nem jó ez így, de elég sok dolog szakadt rám harmadik egyetemi évem kezdetén. Persze ez nem azt jelenti, hogy nem csinálok semmit, sőt. Aki rendszeresen követi a youtube csatornámat az azt tapasztalhatja, hogy csak most indultak be igazán a dolgok. Hirtelen megugrott a feliratkozószám és a videómegtekintés is. Ahogy elnéztem a statisztikáimat kezd komoly esélyem lenni a partnershipre, így még jobb (profibb) lehet a csatornám, úgyhogy most próbálom majd gőzerővel fenntartani a hirtelen jött érdeklődést.

Lényeg a lényeg: nem tűntem el, de aki kíváncsi hogy mikkel foglalkozom mostanság, az főleg a youtube-on keressen, hiszen ott vagyok igazán aktív mostanában. :)

https://www.youtube.com/user/MickKramerProject

A bejegyzés trackback címe:

https://mkproject.blog.hu/api/trackback/id/tr64781787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

filmkiller · http://rosszfilmekoldal.blog.hu/ 2012.09.17. 17:34:52

megugrott a megktekintések száma :dddd
26.000 a nézettséged youtubon
én 290.000-nél tartok plusz az inda csatornán kb: 3000.000 :ddddddddddd

filmkiller · http://rosszfilmekoldal.blog.hu/ 2012.09.17. 17:36:42

megugrott a nézettséged youtubon :dddddd van 26.000 nézettséged
én 290.000-nél tartok plusz az inda csatornámon olyan 200.000 :ddddddd

filmkiller · http://rosszfilmekoldal.blog.hu/ 2012.09.17. 17:38:35

bocs kétszer küldtem el mert elsőre nem látszott
süti beállítások módosítása