Mick Kramer Project

Egy blog zenéről, filmekről, könyvekről, játékokról és néhány saját projektről. mkproject@indamail.hu

Arckönyv

Falfirka

xfire

Legfrissebb hozzászólások

  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:45) A Modern Warfare története
  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:41) A Modern Warfare története
  • Mick Kramer: @DrNO: Nem, azt még nem láttam. :) (2014.02.03. 20:26) Millennium Trilógia
  • DrNO: Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedi... (2014.02.03. 20:02) Egy régi rajongó...
  • DrNO: Pletyka szerint a negyedik rész kézirata az özvegynél megvan. Szerintem a könyvek jobbak, mint a f... (2014.02.03. 19:20) Millennium Trilógia
  • Utolsó 20

Koncertvideó a múltból

2012.06.04. 14:13 Mick Kramer

Gitárosként megfordultam már néhány formációban, ha néha csak egy-két közös próba erejéig is. Volt azonban egy zenekarom, ami velem két évig, kilépése után pedig további fél évig működött aktívan, ez pedig nem volt más, mint az Ethalon. Két év alatt hat alkalommal álltam a srácokkal egy színpadra, először egy miskolci gimnáziumban. Ha jól emlékszem öt-hat feldolgozást játszottunk (egybe bele is sültünk), de így is elég jók voltunk ahhoz képest, hogy a koncert előtt két héttel próbáltunk először és énekest is a koncert előtt három nappal sikerült találnunk (aki aztán egy hét múlva le is lépett). 
Nézelődtem a gépen is belebotlottam az első koncertünk videójába, ami igaz hogy már egyszer fent van youtube-on (1400 körüli megtekintésnél tart), de úgy gondoltam én is feltöltöm kicsit megvágva és telepumpálva nosztalgiával.

Jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://mkproject.blog.hu/api/trackback/id/tr24564737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása