Mick Kramer Project

Egy blog zenéről, filmekről, könyvekről, játékokról és néhány saját projektről. mkproject@indamail.hu

Arckönyv

Falfirka

xfire

Legfrissebb hozzászólások

  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:45) A Modern Warfare története
  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:41) A Modern Warfare története
  • Mick Kramer: @DrNO: Nem, azt még nem láttam. :) (2014.02.03. 20:26) Millennium Trilógia
  • DrNO: Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedi... (2014.02.03. 20:02) Egy régi rajongó...
  • DrNO: Pletyka szerint a negyedik rész kézirata az özvegynél megvan. Szerintem a könyvek jobbak, mint a f... (2014.02.03. 19:20) Millennium Trilógia
  • Utolsó 20

Moziélmény - Torrente 4.

2012.05.08. 01:05 Mick Kramer

Mikor megtudtam, hogy a magyar mozikba kerül a Torrente sorozat negyedik része teljesen önkívületi állapotba kerültem. Aztán ennek az érzésnek a reciproka tört rám, mikor kiderült, hogy a miskolci Cinema City nem tűzi műsorra (ahogy tudtommal az egyetlen CC sem az országban) a filmet. A hasonlóan Torrente rajongó barátaimmal már az is megfordult a fejünkben, hogy felutazunk Pestre, de jó hogy nem tettük, ugyanis az egyik miskolci Art Mozi műsorra tűzte (ha csak egy hétre is)! Még régebben volt egy bejegyzésem a miskolci mozikról és ott már említettem a Miskolci Művészetek Házában lévő két mozitermet (Béke és Uránia) és most végre hosszú idő után ismét jártam is az Urániában. Nagyobbra emlékeztem, de így is elég tágas és jó hangulatú a moziterem. 
Két dolog teszi igazán vonzóvá a Művészetek Házában lévő mozit. Egyrészt olyan kevesen járnak a vetítésekre, hogy oda ül az ember ahova csak akar. Tegnap például csak a két hátsó sor volt tele, a többi pedig üres volt. Másodszor hihetetlen olcsó. Amíg a Cinema City-ben 1200 forint a diák mozijegy, addig is 550 a teljes árú. Visszatérve a Torrentére. Május 3-9-ig vetítik úgyhogy mi egy 10 fős társasággal betámadtuk a mozit. 

A filmről eddig elég vegyesek a vélemények.  IMDb-n és a port.hu-n jelenleg 5 ponton áll. Ebből én azt szűrtem le, hogy van aki utálja, van aki imádja. Én az utóbbi kategóriába tartozom. Az első három részen dőltem a röhögéstől, de ez a negyedik. Ennyire beteges, durva és abberált poénokkal még nem találkoztam (talán a Brüno-ban). Ilyen téren változott a széria. Az első három részben főleg a dumák voltak igazán szórakoztatóak vagy megbotránkoztatóak itt viszont kétséget kizáróan a látvány. Seggből kihúzott szaros mobiltelefon, Torrente pöcse, az ilyen és ehhez hasonló jelenetek eddig kimaradtak a Torrente filmekből...eddig. Igazából tetszik ez az új irány. Nem jobb és nem is rosszabb, mint az eddigiek csak egyszerűen más. Persze itt is voltak akkora beszólások, hogy az valami hihetetlen. A lyukasztott buszjegyes poénon beszartunk a röhögéstől. Az egyik előttem ülő barátom a fejét csapkodta az előtte lévő szék háttámlájába úgy nevetett. Összességében a film szerintem remek. 8 pontot adtam neki a 10-ből. Santiago Segura pont tegnap este adott interjút a Frizbiben, ahol mondott egy nagy igazságot, amivel én teljesen egyetértek. Attól, hogy egy film vígjáték, még lehet jó. Nem lesz alantasabb valami azért, mert röhögnek az emberek és éppen nem izgulnak vagy sírnak. Ilyen is kell. 8 pont például a Silent Hill, de nálam 8 pont a Torrente 4. is.

Egy kis negatívum: a vágás szerintem szar volt. Nem vagyok szakértő. Technikailag nem sokat konyítok a filmekhez, de azért kellett egy jó 20 perc, hogy megszokjam, amit látok. Körülbelül olyannak éreztem a filmet, mint egy Szeszélyes Évszakok vagy egy Uborka epizódot, ahol a viccesebbnél viccesebb jelenetek csak egymás mögé vannak vágva és kész, de ez legyen a legnagyobb baj. :)

Lényeg a lényeg, a Torrente 4. egy jól sikerült vígjáték. Aki szereti ezt a beteges (már-már fekete humort) annak mindképpen tennie kell vele egy próbát. Aki pedig szerette az első három részt, annak ez egy kötelező darab!


Végezetül egy kis interjú Santiago Segurával!

 

Plusz a kötelező trailer:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mkproject.blog.hu/api/trackback/id/tr494495189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.05.21. 11:25:54

Az első részhez nem ér fel, de így is sokat röhögtem rajta.
süti beállítások módosítása