Mick Kramer Project

Egy blog zenéről, filmekről, könyvekről, játékokról és néhány saját projektről. mkproject@indamail.hu

Arckönyv

Falfirka

xfire

Legfrissebb hozzászólások

  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:45) A Modern Warfare története
  • Kalocsai Viktor: Mint a játékból kiderült Yuri egy ex-specnaz os ezért szeribtem amíg az volt a specnaz is egy embe... (2015.12.29. 20:41) A Modern Warfare története
  • Mick Kramer: @DrNO: Nem, azt még nem láttam. :) (2014.02.03. 20:26) Millennium Trilógia
  • DrNO: Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedi... (2014.02.03. 20:02) Egy régi rajongó...
  • DrNO: Pletyka szerint a negyedik rész kézirata az özvegynél megvan. Szerintem a könyvek jobbak, mint a f... (2014.02.03. 19:20) Millennium Trilógia
  • Utolsó 20

Egy régi rajongó...

2012.01.07. 13:02 Mick Kramer

 ... aki én volnék :)

8-9 évesen teljesen megőrültem a Bud Spencer & Terence Hill filmekért, amikért azóta is rajongok. Az ezredforduló előtt és utána 1-2 évig még nem volt olyan alapvető az internet hozzáférés, mint manapság így ha kedvenceimről szerettem volna infókat vagy képeket gyűjteni, akkor nem maradt más, mint az újságok (legnagyobb részben a tv műsorok).

Szóval több, mint 11-12 éve belekezdtem egy kis füzetecskébe, amiben a cikkeket gyűjtöttem eme két remek színészről. Ez a mániám körülbelül 2-3 évig volt a tetőfokán, amikor is a legtöbb papírdarabot ragasztottam az egyre vastagodó füzetecske lapjaira...
 

 

...és ez lett belőle :)

 A ragosztó az évek múlásával folyamatosan gyengül és szárad, így 3-4 évente kénytelen vagyok elővenni, hogy friss ragaccsal tapasszam vissza a felváló félben élvő cetliket, de örömmel teszem... megéri. :)
 

Bud Spenceres borítót szerintem azóta sem lehet kapni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mkproject.blog.hu/api/trackback/id/tr893526268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2012.01.07. 17:24:45

Nem semmi, kösz, hogy megosztottad velem :)

Tola5 2012.01.07. 23:37:19

Én is rajongójuk vagyok! Filmjeik nagy részét már 5 másodperc alatt felismerem :P . Kb 20-30 filmjük meg is van DVD-n (eredetiben).
Kár hogy már nem lesz új közös filmjük :(

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.01.07. 23:57:52

@Tola5: Én is sajnálom :/ Részben a távolság miatt is, de már nem az igazi a viszonyuk. Bud legutolsó születésnapjára is csak egy képeslapot kapott az egykori partnerétől.

Tola5 2012.01.08. 00:03:45

@Mick Kramer: Terence Hill ,,új" westernjéről tudsz valamit? Nem hallottam róla sokat, meg hogy őszinte legyek a mostanában készült filmjeikről nem tudok sokat.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.01.08. 00:52:46

@Tola5: A 2000 után készült filmjeiket egyáltalán nem ismerem, de majd igyekszem pótolni ezt a hiányosságot. Sőt, Terence Hillnek azokat a filmjeit se láttam, amiket eredeti nevén, Mario Girotti nevén játszott.

Blade468 · http://film-mania.blog.hu/ 2012.01.08. 01:34:51

Ez nagyon jó! Öröm látni, hogy valaki még ilyen módon fejezte ki rajongását! :)

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.01.08. 10:26:14

@Blade468: Ez a fajta rajongást addig tartogatott kihívást, amíg nem volt net. Most ha beütöm a Bud Spencer vagy a Terence Hill szavakat annyi találatot dob ki, hogy életem végégig nyomtathatnám, vagdoshatnám és ragaszthatnám a cikkeket/képeket.

DrNO 2014.02.03. 20:02:31

Második kép. Bud Spencer a bal oldali lap tetején a bal arcát mutatja. A jobb oldalon középen pedig a jobb arcát. Zseniális színész! :)
süti beállítások módosítása